1.მთავარი თემა
Heat in the Earth
2.მთავარი იდეა
მოსწავლეები შეიცნობენ დედამიწის შიგნით არსებულ სითბურ ენერგიას,ვულკანურ მოვლენებს
3.მნიშვნელობა/აქტუალობა
უცხოური ენისთვის დამახასიათებელი უნარ–ჩვევებთან ერთად მოსწავლეები შეიძენენ დამატებით ცოდნას ვულკან ჰეკლას შესახებ.
4.მიზნები
კითხვის,ტექსტიდან ფაქტობრივი ინფორმაციის ამოკრეფის,ლექსიკური მარაგის გამდიდრების უნარ–ჩვევის განვითარება.
5.მონაწილეთა ასაკი
13 წელი
6.ვადები/ხანგრძლივობა
2 კვირა
7.მოსალოდნელი შედეგები/პროდუქტები
მოსწავლეების მიერ შექმნილი მინი–პროექტები
6.საჭირო ძირითადი რესურსები
თაბახის ფურცლები,ფერადი ფანქრები,ინტერნეტი,სურათები
7,პროექტის მსვლელობა
–მოსწავლეები იყოფიან ჯგუფებად;
–თითოელი ჯგუფი ირჩევს ვულკანს;
–მოსწავლეები მოიძიებენ მასალას ვულკანების შესახებ;
–მოსწავლეები ამზადებენ პრეზენტაციას POWER POINT-ში;
8.მოსწავლეები გამოიყენებენ გეოგრაფიაში მიღებულ ცოდნას.
9.პროექტის ხელმძღვანელი – ზოია ბატიაშვილი
10.ხელმძღვანელის ელფოსტა:zoiabatiashvilli@gmail.com
11,პროექტის ვებ–გვერდი/ბლოგი:
zzoaibatiashvilli.blogspot.com
Heat in the Earth
2.მთავარი იდეა
მოსწავლეები შეიცნობენ დედამიწის შიგნით არსებულ სითბურ ენერგიას,ვულკანურ მოვლენებს
3.მნიშვნელობა/აქტუალობა
უცხოური ენისთვის დამახასიათებელი უნარ–ჩვევებთან ერთად მოსწავლეები შეიძენენ დამატებით ცოდნას ვულკან ჰეკლას შესახებ.
4.მიზნები
კითხვის,ტექსტიდან ფაქტობრივი ინფორმაციის ამოკრეფის,ლექსიკური მარაგის გამდიდრების უნარ–ჩვევის განვითარება.
5.მონაწილეთა ასაკი
13 წელი
6.ვადები/ხანგრძლივობა
2 კვირა
7.მოსალოდნელი შედეგები/პროდუქტები
მოსწავლეების მიერ შექმნილი მინი–პროექტები
6.საჭირო ძირითადი რესურსები
თაბახის ფურცლები,ფერადი ფანქრები,ინტერნეტი,სურათები
7,პროექტის მსვლელობა
–მოსწავლეები იყოფიან ჯგუფებად;
–თითოელი ჯგუფი ირჩევს ვულკანს;
–მოსწავლეები მოიძიებენ მასალას ვულკანების შესახებ;
–მოსწავლეები ამზადებენ პრეზენტაციას POWER POINT-ში;
8.მოსწავლეები გამოიყენებენ გეოგრაფიაში მიღებულ ცოდნას.
9.პროექტის ხელმძღვანელი – ზოია ბატიაშვილი
10.ხელმძღვანელის ელფოსტა:zoiabatiashvilli@gmail.com
11,პროექტის ვებ–გვერდი/ბლოგი:
zzoaibatiashvilli.blogspot.com
No comments:
Post a Comment